اعتراف سارقان به 15 فقره سرقت مغازه در تهران

به گزارش رکنا، ، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از مغازه های سطح بازار و ربایش حدود15 گاوصندوق بازاریان با شیوه تخریب، اکیپی از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی شناسایی عامل یا عاملان سرقت را برعهده گرفتند.

وی افزود: در گام اول تحقیقات پلیسی و پالایش اطلاعاتی مشخص شد که سرقت توسط تعدادی افراد با همکاری یکدیگر انجام شده است و متعاقب آن مشخص شد یکی از سارقان حرفه ای به نام کیوان در تمامی این سرقت ها نقش داشته است.

جانشین پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بیان کرد: با مشخص شدن هویت یکی از اعضای باند سرقت با هماهنگی مقام قضائی، مخفیگاه وی شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی انتقال دهند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: کیوان اظهار داشت، با همدستی 3 تن از دوستانم بنام های سیروس، قاسم و سعیدمغازه های داخل بازار را شناسایی و با تخریب درب ورودی، وارد مغازه شده و اموال با ارزش را سرقت می کردیم .

انهدام باند سرقت حرفه ای در تهران

کارآگاه کاکاوندی با اشاره به اینکه دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار قرار گرفت، گفت: در حین تحقیقات پلیسی در اواخر شهریور ماه و اوایل مهر ماه مجدداًٌ پرونده های دیگری مبنی بر وقوع سرقت مغازه ها با همان شگرد یعنی تخریب درب ورودی به پلیس آگاهی ارجاع شد و به دست آمد که سرقت ها توسط اعضای این باند انجام شده است.

این مقام انتظامی افزود: با به دست آمدن سرنخ های جدیدی از این متهمان، کاراگاهان موفق شدند یکی از اعضای دیگر این باند را به نام سعید درمحدوده بازار دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 23 تخته فرش نفیس به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال کشف کنند.

جانشین پایگاه هفتم پلیس آگاهی اضافه کرد: با صدور قرار تامین مناسب هر دو متهم در اختیار دایره مبارزه با سرقت های خاص این پایگاه برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر اعضای این باند قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟