اعتراف سارق حرفه ای به 23 فقره سرقت در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ چنگیز ایدون اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری 112 ابوسعید حین گشت زنی در محدوده کلانتری به موتورسواری که صورت خود را با پارچه ای پوشانده بود برخورد کردند و مدتی وی را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مظنون، پلاک انتظامی موتورسیکلتش را هم پوشانده بود و یک ساک ورزشی نیز همراه داشت، افزود: ماموران گشت کلانتری برای بررسی موضوع دستور توقف موتورسیکلت را صادر و موفق شدند پس از مدتی تعقیب موتورسیکلت را توقیف کنند.

وی ادامه دارد: در بررسی از داخل ساک متهم سه دستگاه ضبط و ابزار مورد نیاز برای سرقت لوازم داخل خودرو کشف و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت.

کشف 23 فقره سرقت حرفه ای تهران

رئیس کلانتری ابوسعید با بیان اینکه در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی سابقه دار بوده و 6 فقره سابقه کیفری دارد، تصریح کرد: متهم در کلانتری به 23 فقره سرقت لوازم خودرو به صورت تک نفره اعتراف کرد.

گفتنی است: سارق لوازم خودرو پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، برای سیر مراحل قانونی، روانه مرجع قضائی شد.

وی در پایان به رانندگان خودرو توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت لوازم و محتویات خودرو حتماً خودروها به سیستم ایمنی مجهز کند و از قراردادن اشیا گران قیمت در داخل خودرو خودداری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟