متخلفان صنفی در خاش 24 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش رکنا، ،مهدی اسماعیلی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: در این مدت ۲ هزار و ۶۰۴ مورد بازرسی از حدود سه هزار واحد صنفی خاش و تفتان انجام و برای ۱۹۱ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل و متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات معرفی شدند.

او بیان کرد: ۹۰ گشت مشترک نیز در این مدت با همکاری ادارات و نهاد‌های مختلف در شهرستان خاش برگزار شده است.

متخلفان صنفی در خاش نقره داغ شدند

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: در راستای جلوگیری از هرگونه احتکار کالا، گرانفروشی و تخلفات صنفی از یک ماه قبل برنامه ریزی شده که گشت‌های مشترکی با نیرو‌های بسیجی و سپاه شهرستان خاش برگزار شود.

او اظهارداشت: با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده ناشی از شرایط دشوار اقتصادی و تحریم، بازرسان این اداره به صورت صبح و عصر کار کنترل و پایش بازار را انجام می‌دهند.

اسماعیلی بیان کرد: با توجه به اینکه سه بازرس اداره صنعت و معدن و تجارت خاش به تنهایی نمی‌توانند بر عملکرد حدود سه هزار واحد صنفی خاش و تفتان را انجام دهند بنابراین از شهروندان انتظار داریم موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴ واحد بازرسی اداره صمت و شماره تلفن ۳۳۷۲۳۸۴۰ گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان برای متخلفان پرونده تشکیل و به تخلفات رسیدگی شود.

اوافزود:کار توزیع روغن خوراکی در برخی فروشگاه‌های خاش با قیمت ارزان آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟