کشف 101 کیلو تریاک توسط پلیس تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  گفت: ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی دریافتند فردی به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور تهیه و قصد دارد آن را با استفاده از یک دستگاه خودروی سوناتا از طریق محورهای جنوبی کشور پس از گذشتن از استان یزد به تهران منتقل کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی و مشخص شدن محور مورد استفاده متهم "کرمان – یزد" باهماهنگی های قضائی تیمی از ماموران پایگاه نهم به استان "یزد" اعزام و موفق شدند در عملیات مشترک خودروی متهم را در ایستگاه بازرسی "شهید مدنی" شناسایی و بلافاصله آن را متوقف کنند.
وی عنوان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو 57 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در پشت داشبورد جاساز شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، در ادامه به تشریح عملیات دیگری با همکاری پلیس استان "مازنداران" و کشف 44 کیلوگرم تریاک پرداخت و گفت: در رسیدگی به پرونده اتهامی دو تن از سوداگران مرگ که با استفاده از یک دستگاه تریلر مواد مخدر تهیه و آن را به استان های شمالی کشور انتقال می دادند، تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با انجام تحقیقات پلیسی و همکاری معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با دستور قضائی خودروی متهم در یکی از محورهای منتهی به استان "مازندران" شناسایی و پس از توقیف خودرو، در بازرسی از داخل آن 44 کیلو تریاک از داخل کابین آن کشف شد.
سرهنگ حسنوند در پایان گفت: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های یزد و مازندران منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟