لایی کشی کار دست سارقان خودرو داد/ سرقت در شهریار دستگیری در تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد وگفت: متهمان خودرو را از نصیر آباد شهریار سرقت کرده بودند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" گفت : ساعت 2 بامداد بیست و هشتم مهرماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید فهمیده به یک دستگاه خودروی پراید دارای راننده و سرنشین مظنون می شوند .
وی افزود : کارآگاهان با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی متوجه می شوند پلاک خودرو فاقد اصالت می باشد و برای بررسی بیشتر به راننده پراید دستور توقف می دهند .
یوسفوند گفت : راننده پراید با شنیدن دستور پلیس با افزایش سرعت از محل متواری و با حرکات مخاطره آمیز در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان و ایراد خسارت به خودروهای عبوری می شود .

سارقان پراید در تهران به دام افتادند

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت : راننده پراید بدون توجه به اخطارهای مکرر واحد گشت وارد بزرگراه شیخ فضل اله نوری می شود که افسراکیپ برای جلوگیری از خسارت های بیشتر و حفظ جان شهروندان چند تیر هوایی شلیک که پس از طی کردن مسافتی خودرو متوقف و مظنونین با رها کردن خودرو به صورت پیاده متواری می شوند .
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : اعضای اکیپ سریعاً به تعقیب آنها پرداخته و موفق شدند هر دو متهم را دستگیر و پس از بررسی شماره شاسی و موتور مشخص شد که خودرو بیست و دوم مهر ماه در محدوده کلانتری 17 نصیرآباد شهریار سرقت شده است که با انتقال خودرو به پارکینگ هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شوند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟