دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات هشتاد پهلوی خرم‌آباد

به گزارش رکنا،  مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سه تیم شکارچیان غیرمجاز به همراه ادوات شکار و ۲ دستگاه خودرو در ارتفاعات هشتاد پهلوی خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شد.

مهرداد فتحی بیرانوند روز سه‌شنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در پی گشت و کنترل شبانه‌روزی نیروهای یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در ارتفاعات هشتاد پهلو خرم‌آباد، ۶ نفر در که در قالب سه تیم اقدام به شکار غیرمجاز کرده بودند در نیمه‌های شب دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: برخی شکارچیان از استان‌های مجاور بودند و در مجموع لاشه سه راس گراز به همراه سه قبضه اسلحه گلوله زنی و جنگی، ۹۵ عدد فشنگ، ۱۰۰ گرم باروت فشنگ، سه دستگاه دوربین چشمی، ۶ عدد چراغ قوه و یک دستگاه پروژکتور از آنها کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: پرونده این متخلفان پس از بازجویی اولیه به مقامات قضایی ارجاع و ادوات کشف شده نیز تا صدور رای دادگاه توقیف شد.

فتحی بیرانوند با اشاره به تلاش شبانه‌روزی محیط‌بانان در سراسر استان گفت: دوستداران محیط زیست می توانند هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

۳۷۱ متخلف زیست محیطی نیمه نخست امسال در لرستان شناسایی و دستگیر شده‌اند، در این مدت ۳۲۵ پرونده تخلف زیست محیطی در استان تشکیل و ۳۲۲ فقره آن مختومه شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟