برخورد جدی و قضایی با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در خواف

به گزارش رکنا ، فرماندار خواف در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای این شهرستان گفت: برای کنترل موج سوم کرونا باید تصمیمات جدی اتخاذ شود، از جمله با برگزارکنندگان مراسمات عروسی عمومی برخورد جدی قضایی صورت گیرد.
 حسین سنجرانی اظهار کرد: با توجه به آمار بیماران کرونایی شهرستان و شیوع گسترده ویروس کرونا در خواف، وضعیت در حالت بحرانی قرار گرفته که برای کنترل این ویروس، باید همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های هوشمند اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار خواف با تاکید براینکه گشت‌های بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف باید فعال‌تر شوند، تصریح کرد: تذکرات و توجیهات لازم به اصناف سطح شهر و حتی مشتریان اصناف داده و با افراد متخلف برخورد شود همچنین مراکز توزیع کالا پراکنده‌تر باشد و شیوه توزیع باید به سمت توزیع با نوبت‌دهی برنامه‌ریزی شود.

وی ضمن قدردانی از کمک شرکت‌های معدنی به مجموعه بهداشت و درمان ادامه داد: باید فعالیت شرکت‌های معدنی براساس پروتکل‌های بهداشتی باشد تا ضمن حفظ سلامتی پرسنل مجموعه‌ها، به چرخه تولید خللی وارد نشود.

سنجرانی عنوان کرد: آموزش و پرورش در مناطقی که شرایط شیوع جدی‌تر است باید بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند تاکید کند و با هماهنگی ستاد کرونای شهرستان وضعیت مدارس مدیریت شود.

فرماندار خواف در خصوص مراسمات مذهبی عنوان کرد: علما و ستاد اقامه نماز با هماهنگی مدیریت شبکه بهداشت و درمان تصمیمات لازم را اتخاذ و به مردم اطلاع رسانی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟