دستگیری سارقان پسته در کرمان / 48 ساعت بعد به زندان رفتند

به گزارش رکنا،   فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق به عنف پسته در کمتر از ۴۸ ساعت پس از سرقت در عملیات ماموران انتظامی بخش چترود خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فدا در تشریح این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت به عنف یک دستگاه وانت مزدا با ۶۰۰ کیلوگرم بار پسته از یک منزل در سطح حوزه استحفاظی بخش چترود، بلافاصله ماموران انتظامی این بخش تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی با انجام یکسری کار اطلاعاتی موفق شدند مشخصاتی از ۲ سارق را به دست آورند و آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف خودرو و ۶۰۰ کیلوگرم پسته مسروقه از مخفیگاه این سارقان در یکی از شهرهای همجوار، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های تخصصی پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

سرهنگ فدا در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس کرمان است که رعایت نکات پیشگیری از سرقت توسط شهروندان می تواند در جلوگیری از این عمل مجرمانه موثر باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟