کاهش 81 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های برون شهری ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام از کاهش ۸۱ درصدی تصادفات فوتی طی مهر ماه امسال در جاده‌های استان ایلام خبر داد و گفت: این موفقیت حاصل شده نشان از تلاش و همکاری ماموران پلیس راه ، مردم فهیم استان ، دستگاه قضائی ، صدا و سیما ، راهداری ، رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی بوده است.

او ادامه داد: برابر بررسی‌های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده‌ای ، نقطه آسیب پذیری ، شدت برخورد خودرو‌ها در صحنه تصادفات بوده است که برای این موضوع تمهیداتی از جمله افزایش برخورد با تخلفات حادثه ساز به عنوان مهمترین عامل موثر بر شدت تصادفات اندیشیده شده است.

تصادفات جاده ای در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: افزایش و ارتقای شاخصه‌های ایمنی ترافیک در استان و توسعه دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت از جمله تدابیر موثر بر کاهش شدت تصادفات رانندگی بوده که در نیمه دوم امسال در حال توسعه می باشد و در دستور کار قرار گرفته است.

او ادامه داد: در راستای کاهش پیشگیری از تصادفات ، برنامه ریزی‌های مدونی برای نیمه دوم امسال تدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است که در روز‌های آینده به استحضار مردم شریف استان خواهد رسید.

همتی زاده مطرح کرد: از همه هم استانی‌های گرامی انتظار داریم در راستای کاهش پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای با ماموران پلیس راه همکاری کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به حوادث ترافیکی می‌شود خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟