پول‌های پدر در بازی‌های آنلاین پسر ناخلف بر باد رفت / پلیس فارس فاش کرد

به گزارش رکنا ، سرهنگ "حشمت سلیمانی" گفت: با مراجعه مردی میانسال به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز 120 میلیون ریال طی سه ماه از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم این مبالغ را صرف خرید در بازی‌های رایانه‌ای کرده است.
سرهنگ "سلیمانی" گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم فرزند شاکی است و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود بیان داشت اطلاعات کارت بانکی پدرم را در زمانی که برای پرداخت قبوض اقدام می‌‌کرد یادداشت و در فرصتی مناسب با خریدهای اینترنتی که اکثراً خرید شارژ و خرید در بازی‌های یارانه‌ای بوده است مبلغ 120 میلیون ریال از حساب وی برداشت کردم.
رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت کنند که اطلاعات بانکی آن‌ها در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.
این مقام سایبری از عموم مردم خواست تا هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰5 گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟