کشف 260 میلیارد ریال کالای قاچای در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از افزایش ۶۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان از ابتدای امسال خبر داد.

کشف کالا قاچاق در چهارمحال و بختیاری

او افزود: از ابتدای امسال ۲۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق  در استان در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و همچنین برخورد با قاچاق کالا در واحد‌ها انبار‌های استان کشف و ضبط شده است.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه بیشترین میزان کشفیات کالای قاچاق در محور لردگان به بروجن و همچنین لردگان به یاسوج بوده است، اضافه کرد: راه‌اندازی ایستگاه ایست و بازرسی مصوب در محور لردگان به بروجن در منطقه گوشکی و پل قره و استقرار یک قاضی مستقر در تعزیرات حکومتی شهرستان‌های بروجن و لردگان در تمام روز‌های هفته یک ضرورت در راستای مبارزه با قاچاق است.

او ادامه داد: بیشترین کالا‌های قاچاق کشف شده در این مدت در استان مربوط به سوخت، لوازم آشپزخانه، لاستیک خودرو، چوب و زغال، لوازم جانبی خودرو و موبایل بوده است.

امان‌اللهی گفت: مبارزه با کالای قاچاق از مولفه‌های مهم اقتصادی است که در این راستا با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی استان طرح مقابله با کالای قاچاق در حال اجرا است.

او به طولانی شدن زمان اطاله دادرسی در تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی استان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی انبار در شهرستان‌های لردگان و بروجن برای کالا‌های کشف شده تا تعیین تکلیف، ضروری است.

امان اللهی از مردم استان درخواست کرد: در خصوص انبار‌های کالای قاچاق و یا مواردی در خصوص کالای قاچاق از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند، تا در کوتاه‌ترین زمان به این امر رسیدگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟