کشف 276 کیلو تریاک و دستگیری 8 سوداگرمرگ در خراسان جنوبی

به گزارش رکنا ، ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون باری مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از کامیون 104 کیلوگرم تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند، بیان داشت: در این رابطه دو متهم دستگیر کردند و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف 81 کیلو تریاک در سربیشه

«احمد کارگر» فرمانده انتظامی سربیشه گفت: مأموران انتظامی سربیشه با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری مبنی بر دپوی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در این شهرستان دریافت کردند که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی محل پاتوق قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و چهار متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شده و مقدار 81 کیلو و 150 گرم تریاک که توسط متهمان دستگیر شده در محلی دپو شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه مطرح کرد: مأموران در این رابطه چهار متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 91 کیلو تریاک در بیرجند

«غلامرضا شاهوردی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو 91 کیلو و 400 گرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند، گفت: در این رابطه اتوبوس توقیف و دو متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تحرکات مشکوک توسط افراد سابقه‌دار و حاملان مواد مخدر موضوع را سریعا به مرکز فوریت 110 با پلیس در میان بگذازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟