جریمه بیش از 7 میلیارد ریالی توزیع‌کنندگان لاستیک در تبریز

به گزارش رکنا، پایدار سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: سه واحد توزیع لاستیک خودرو اقدام به عرضه خارج از شبکه ۱۹۶ حلقه لاستیک کرده بودند که در مجموع افزون بر ۷ میلیارد ریال از سوی تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی جریمه شدند.

او با بیان اینکه سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در تشدید اقدامات نظارتی مصمم است گفت: پس از جمع بندی مستندات و تشکیل پرونده تخلفاتی برای عرضه خارج از شبکه انواع لاستیک و ارجاع به مراجع ذیصلاح جهت طی مراحل رسیدگی قانونی، رای قطعی و جریمه به میزان بیش از هفت میلیارد ریال صادر شد.

نقره داغ شدند  توزیع‌کنندگان لاستیک در تبریز

پایدار گفت: اقدامات نظارتی برای اقلام یارانه‌ای و کالا‌های اساسی همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه‌های استانی و از طریق سامانه‌های نظارتی در حال پیگیری بوده و با متخلفان طبق قوانین موضوعه برخورد خواهد شد.

او از شهروندان درخواست کرد در شرایط سخت اقتصادی کنونی هرگونه گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه را با شماره تلفن ۱۲۴ به تعزیرات حکومتی و نیز معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟