دستگیری سارق دوچرخه سوار در ساوه

تلاش امروز ماموران پلیس شهرستان های ساوه و زرندیه منجر به دستگیری سارق چند دستگاه دوچرخه و همچنین کشف محموله قاچاق لوازم خانگی شد.

به گزارش رکنا ،  فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که اقدام به سرقت ۶ دستگاه دوچرخه از منازل شهروندان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از داخل پارکینگ آپارتمان ها و دیگر مجتمع های مسکونی در سطح شهرستان ساوه، تیم ویژه ای از پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌های صورت گرفته و سرنخ‌های به جامانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند با اقدامات فنی، سارق حرفه‌ای را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی ساوه، فرد مورد نظر در بازجویی اولیه مأموران به ۶ فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه او دوچرخه های مسروقه کشف و با شناسایی مالبختگان به آنها تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده ای به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف ۵۹ دستگاه لوازم برقی قاچاق در زرندیه

 

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی زرندیه در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان، یک دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۵۹ دستگاه لوازم برقی قاچاق از آن کشف شد.

 

سرهنگ «روح الدین یوسفوند» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودروهای شوتی، ماموران یگان امداد شهرستان به یک دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودروی شوتی در عملیات ماموران پلیس زرندیه اظهار داشت: در بازرسی از خودوری توقیفی ۵۹ دستگاه لوازم برقی از قبیل آبمیوه گیری، چای ساز و میوه خشک کن قاچاق کشف شد.

سرهنگ یوسفوند ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در این عملیات را حدود یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟