پلمب 5 واحد قهوه خانه و قلیان سرا در اندیمشک

به گزارش رکنا، عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: چندین واحد قلیان سرا در این شهرستان پلمب و تذکر جدی به دیگر اصناف نیز داده شد که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مطابق دستور العمل ستاد مقابله با این بیماری، ۵ واحد قلیان سرا در این شهرستان پلمب شد.

پلمب واحد های صنفی در اندیمشک

او افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت کلیه امکان عمومی از جمله قلیان سرا‌ها ممنوع شده و گروه‌های مشترک بازرسی از این اماکن تشکیل و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه از چند روز قبل گشت بازرسی مشترک سازمان‌های مرتبط تذکر‌های لازم را به این اماکن برای تعطیل کردن فعالیت شان داده بودند، بیان کرد: بعد از تذکر، این واحد‌ها بدون توجه همچنان فعالیت می‌کردند که توسط اکیپ‌های گشت و بازرسی بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان و مراجع قضایی و انتظامی پلمب شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار داشت: با توجه به ازدحام در قهوه خانه‌ها و قلیان‌سراها، استفاده از قلیان مشترک و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع این ویروس در این اماکن بسیار بالا است و فعالیت برخی از واحد‌های صنفی براساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا ممنوع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟