کشف 2 میلیارد تومانی کالای قاچاق در تهران

به گزارش رکنا،  بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، سرهنگ «علی ولیپور گودرزی» روز شنبه گفت: سی ام مهرماه خبری مبنی بر اینکه تعدادی از رانندگان خودروهای وانت در انبار متروکه ای در حوالی کهریزک مقادیری کالا تبادل می‌کنند،به دست رسید که بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی بیان داشت: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند و بررسی های اولیه حاکی از این بود که نشانی اعلامی، انبار متروکه ای خالی از کالا و اموال می باشد. مراقبت های ویژه پلیسی آغاز تا اینکه تعدادی خودرو وارد انبار متروکه شدند و پس از تحویل کالا به راننده وانت مستقر در انبار محل را ترک و متعاقب آن دو دستگاه خودرو وانت حامل کالا وارد انبار شد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هرسه خودرو را توقیف و در بررسی های بیشتر مشخص شد، خودروهای توقیقی حامل تعداد فراوانی لوازم خانگی و تیوپ خودرو قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه رانندگان و سرنشینان خودروهای وانت در مجموع ۵ متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان متوجه شدند که انبار اصلی متهمان در حوالی میدان شوش می باشد که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به نشانی انبار اعزام و در بررسی های بیشتر مقادیری کالای قاچاق از قبیل لاستیک کامیون، لوازم آشپرخانه، کمر بند، ماشین ریش تراش کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از داخل انبار و سه دستگاه خودرو توقیقی، ۶۵ عدد تیوپ کامیون، ۴ هزار و ۳۰ قلم لوازم آشپرخانه، ۳۸۵ عدد کمر بند و ۸۹۳ دستگاه ماشین ریش تراش کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد تومان‌ اعلام کرده اند.
وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، اضافه کرد: هر ۵ متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟