دستگیری سوداگرمرگ در خراسان جنوبی

به گزارش رکنا ،  فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در خراسان جنوبی یک ‌تن و ۴۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ در هفته گذشته کشف کردند.

سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان‌ برکف پلیس طی یک هفته گذشته این مقدار مواد مخدر کشف‌ شده است و ماموران ۱۴۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی افزود: ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاقچیان نیز در یک هفته کشف ‌شده است و ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی ۶۱ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری ۴۳ سارق در هفته گذشته خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده به ۱۰۰ فقره سرقت در استان خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

وی بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته تلفات جاده‌ای ۸۳ درصد کاهش و مجروحان سوانح رانندگی طی همین مدت ۳۰ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ فرشید همچنین از کشف ۴۶ کیلوگرم حشیش در شهرستان طبس خبر داد.

وی اضافه کرد: ماموران پاسگاه انتظامی "ده محمد" شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک خودرو پژو ۲۰۶ که از یزد به سمت "بردسکن" در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۶ کیلو و ۶۳۰ گرم حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 619564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟