امحاء 18 تن انواع مواد افیونی در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر در حاشیه امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی اظهار داشت:در این مراسم که همزمان با پنجمین روز هفته ناجا انجام شد ۱۸ هزار کیلو انواع مواد افیونی غیر قابل استحصال دارویی امحاء و در آتش سوختند.

او افزود: ماموران انتظامی استان اصفهان طی ۷ ماهه ابتدای امسال موفق شدند ۳۴ تن انواع مواد افیونی را که قاچاقچیان قصد داشتند از محور‌های مواصلاتی این استان عبور دهند کشف کنند.

 18 تن انواع مواد افیونی در اصفهان امحا شد

سرهنگ هاشمی فر ادامه داد: با یاری خدای متعال و تلاش ماموران خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر ماموران انتظامی ۶۷ باند مخوف و پیچیده قاچاقچی افیونی شناسایی و منهدم شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۸۰۰ خودروی سبک وسنگین طی ۷ ماهه اول سال جاری که قاچاقچیان با آن‌ها مواد افیونی جابجا می‌کردند بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده اند و پلیس اصفهان طی چند ساله اخیر در این مسیر ۳ شهید تقدیم کرده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هر چند مواد مخدر یک بلای خانمان سوز است و گریبانگیر جوانان زیادی می‌شود، اما خانواده‌ها بدانند با یاری خدای متعال، حمایت خانواده از معتادان به مواد و اراده قوی خودشان می‌توانند فرزندان خود را که گرفتار این دام شده اند نجات دهند و به زندگی عادی برگردانند.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر تاکید کرد: استان اصفهان کریدور ارتباطی شمال به جنوب کشور و شرق به غرب کشور است و بسیاری از سوداگران مرگ و دیگر قاچاقچیان از محور‌های مواصلاتی این استان عبور می‌کنند که لازم است این افراد بدانند پلیس اصفهان قاطع و مصمم ایستاده و هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟