کشف 3 میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان در خمینی شهر

به گزارش رکنا، سرهنگ" غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از منازل، مغازه و کارگاه‌های خصوصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

کشف 3 دستگاه خودرو سرقتی در خمینی شهر

او افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و تحقیقات گسترده رد پای یک باند ۳ نفره سارقان سابقه دار را در این سرقت‌ ها به دست آورده و پس از شناسایی مخفیگاه ۲ نفر از این سارقان، طی یک عملیات ضربتی و هوشمندانه با هماهنگی مقام قضائی این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاربه کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی و تعداد زیادی اقلام و اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان گفت: ارزش اموال مکشوفه در این عملیات براساس اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان مخفیگاه نفر سوم این باند در یکی از شهر‌های استان البرز شناسایی و ماموران طی نیابت قضائی به محل اعزام و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه تا کنون ارتکاب ۷ فقره سرقت توسط متهمان کشف شده گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟