ثبت زلزله ۳.۷ در استان کرمانشاه و ۲.۷ در دماوند

به گزارش رکنا، در هفته گذشته در تخت استان هرمزگان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۳، جبالبارز استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ و جم استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ به ثبت رسید.

جزئیات زمین لرزه‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۶ مهر

در دیهوک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

دوشنبه ۲۸ مهر

در تخت استان هرمزگان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۲۰ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۱۹ کیلومتری تخت، ۲۰ کیلومتری قلعه قاضی و ۴۰ کیلومتری جزیره هرمز این استان گزارش شد.

در سیه چشمه استان آذربایجان غربی زلزله‌های ۲.۸ و ۲.۵ و ۲.۹، در بجنورد استان خراسان شمالی زلزله ۲.۹، در شوقان استان خراسان شمالی زلزله ۲.۸، در سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله ۲.۵ و در رامیان استان گلستان زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

در جبالبارز استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۸ کیلومتری به ثبت رسید و کانون آن در ۸ کیلومتری جبالبارز، ۲۰ کیلومتری جیرفت و ۳۱ کیلومتری عنبرآباد این استان بوده است.

کرند استان کرمانشاه با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۷ در عمق ۶ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۷ کیلومتری کرند، ۱۳ کیلومتری گهواره و ۳۵ کیلومتری اسلام آباد غرب گزارش شد.

سه‌شنبه ۲۹ مهر

در رونیز استان فارس زلزله ۲.۹ و در کوخرد استان هرمزگان زلزله ۲.۹ رخ داد.

چهارشنبه ۳۰ مهر

کوهستک استان هرمزگان زلزله ۲.۵، نجف شهر استان کرمان زلزله ۲.۸ و ریز استان بوشهر زلزله ۲.۹ را تجربه کردند.

پنج‎شنبه اول آبان

در دماوند استان تهران زلزله ۲.۷، در سلماس استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۶ و در ارمارده استان کردستان زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

جمعه ۲ آبان

در فیض آباد استان خراسان رضوی زلزله ۲.۶، در تنگ ارم استان بوشهر زلزله ۲.۷ و در مراوه تپه استان گلستان زلزله ۲.۷ رخ داد.

جم استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۰ کیلومتری جم، ۳۰ کیلومتری ریز و ۳۶ کیلومتری بندر کنگان این استان بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟