انهدام باند سارقان به عنف احشام در شهربابک

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن عبدلی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک گفت: در پی وقوع سرقت به عنف احشام از چند مرکز دامداری و دامپروری در شهربابک، بدون فوت وقت ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و با بررسی شواهد موجود، دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، سارقان احشام را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه، ۸ سارق را در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.

سرهنگ عبدلی تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک دستگاه وانت و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که سارقان برای اعمال مجرمانه و سرقت از آن‌ها استفاده می‌کردند، کشف شد.

او بیان کرد: در بازجویی تخصصی ماموران و مدارک و مستندات موجود، سارقان به سرقت به عنف ۱۵۰ راس گوسفند اقرار کردند که با تلاش ماموران، ۹۷ راس آن‌ها کشف و تحویل مالباخته شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک با اشاره به ارزش ۴ میلیارد ریالی دام‌های سرقت شده، از مردم خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرایم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟