کشف کالای قاچاق در مرز پاوه

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول سرابخشکه" ، گفت: مرزداران در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالا در مرزهای شهرستان پاوه، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران حین رصد نوار مرزی با مشاهده چند قاچاقچی که قصد خروج غیرقانونی کالا از کشور را داشتند، طی یک عملیات موفق شدند مانع خروج مقادیری کالای قاچاق به سمت کشور مقابل شوند.

 کشف بیش از 6 میلیارد ریال کالای قاچاق در نوار مرزی

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان که از حضور مرزبانان مطلع شده بودند، بارهای خود را رها و با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه به سمت کشور مقابل متواری شدند و مرزداران پس از بررسی محل توانستند 920 هزار نخ سیگار، 11 هزار و 232 عدد لوازم آشپزخانه و یک دستگاه بی سیم را کشف و 8 رأس دواب را مهار کنند.

سرهنگ سرابخشکه با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان ادامه دارد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 6 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده هنگ مرزی پاوه خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت ها، برنامه ها و اهداف مرزبانی، در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر نقاط مرزی، عرصه را بر قاچاقچیان، مجرمان وافراد سودجو تنگ خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟