کشف بیش از نیم تن مواد مخدر طی 4 روز در آذربایجان‌غربی

به گزارش رکنا، سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پلیس طرح‌های مختلفی را به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین مردم اجرایی می‌کند، افزود: در همین راستا، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته به مدت چهار روز در این استان اجرایی شد.

کشف محموله موادمخدر در آذربایجان غربی

سرهنگ حق وردیان ادامه داد: با اجرای این طرح، ۵۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این رابطه ۴۶۴ نفر توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در این راستا، ۴۴ دستگاه خودرو سواری، سبک و سنگین که در امر جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت، توسط پلیس توقیف شد.سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پلیس طرح‌های مختلفی را به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین مردم اجرایی می‌کند، افزود: در همین راستا، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته به مدت چهار روز در این استان اجرایی شد.

سرهنگ حق وردیان ادامه داد: با اجرای این طرح، ۵۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این رابطه ۴۶۴ نفر توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در این راستا، ۴۴ دستگاه خودرو سواری، سبک و سنگین که در امر جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت، توسط پلیس توقیف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟