انجام 4 عملیات مهار آتش سوزی در اهواز با تلاش آتش نشانان

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات اطفای حریق با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه دیروز گزارش آتش گرفتن خودروی پژو 405 حین گازگیری غیرمجاز LPG در منطقه ملی راه خیابان فرشید ۲ اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی و استفاده از دستگاه‌های خاموش کننده حریق خودرو را مهار کردند و راننده خودرو که دراین حادثه دچار مصدومیت شده بود به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

آتش سوزی هولناک پژو 206 در اهواز

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی خودرو پژو ۲۰۶ در خیابان کیکاوس بین رستگاری و محمدیان ساعت ۹ و ۴۳ دقیقه با تلاش آتش نشانان، بیان داشت: آتش سوزی گسترده پسماند صفیره ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان از ۲ ایستگاه ۶۶ و ۶۳ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی به محل حادثه در برومی کارخانه بازیافت سازمان پسماند اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: نیرو‌های عملیات با توجه به گستردگی حریق شعله‌های حریق پسماند صفیره را پس از تلاش ۲ ساعته مهار کردند، همچنشن آتش سوزی خودروی پراید در پارکینگ جاده ساحلی ساعت ۱۹ و ۱۲ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و از سرایت حریق به سایر خودرو‌های پارک شده در پارکینگ جلوگیری شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟