پاکسازی بوکان از 30 معتاد متجاهر

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وسایل و اقلام داخل خودرو اعم از رادیوپخش، زاپاس، قطعات موتوری، کاپوت و کپسول گاز توسط سارق یا سارقان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سلمان حیدری ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند این سارق حرفه‌ای را که با شگردهای مختلف اقدام به سرقت از خودروها می‌کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی افزود: فرد دستگیرشده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و تحقیقات در خصوص دیگر همدستان احتمالی یا مالخران این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهم، میزان قابل توجهی وسایل و اقلام داخل خودرو کشف شد، اضافه کرد: مالباختگان و مالکان خودروهایی که اموال آنها به سرقت رفته، جهت پیگیری سرقت‌های انجام شده می‌توانند به پلیس آگاهی بوکان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی بوکان همچنین از جمع آوری ۳۰ نفر معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد انتقال یافتند.

سرهنگ حیدری از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق مختلف شهر بوکان خبر داد و افزود: این طرح با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز از حضور معتادان متجاهر و برخورد قاطع و قانونی با برهم‌زنندگان نظم و آرامش عمومی اجرا شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟