برخورد قانونی با متخلفان توزیع گاز مایع در قزوین

به گزارش رکنا، مصطفی صالحی، مدیرکل دفتر شهری استانداری گفت: با هرگونه تخلف در حمل‌ونقل، توزیع و پخش گاز مایع با جدیت برخورد می‌شود و هیچ‌گونه کوتاهی، قصور و یا تخلف از سوی شرکت‌های پیمانکار در این زمینه قابل قبول نیست.

صالحی به نزدیک شدن به فصل سرما اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه از کل سهمیه استان فقط 38 درصد از گاز مایع جذب شده است دستگاه‌های متولی از جمله شرکت نفت و شرکت‌های توزیع باید تلاش مضاعف برای جذب کامل سهمیه داشته باشند.

با متخلفان توزیع گاز مایع در قزوین برخورد قانونی می شود

مدیرکل دفتر شهری بر نظارت دقیق بر توزیع گاز مایع توسط دستگاه‌های ذیربط تأکید کرد و افزود: برای جلوگیری از تخلفات در توزیع گاز مایع، شرکت توزیع در مرحله ارسال گاز به مناطق استان میزان، تعداد و مقدار آن را به فرمانداری‌ها، بخشداری‌های مربوطه و سازمان صمت استان اعلام کند و پس از توزیع نیز میزان آن توسط دستگاه‌های نظارتی به استانداری گزارش داده شود.

صالحی خاطرنشان کرد: شرکت نفت موظف به تأمین و ذخیره‌سازی نفت سفید برای مناطق مختلف استان است که باید قبل از فرارسیدن فصل بارندگی اقدام فوری و لازم از سوی شرکت نفت انجام شود.

مدیرکل دفتر شهری استانداری خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های ذیربط برای رفع مشکل کمبود گاز و نفت سفید در مناطق فاقد گاز شهری و صعب‌العبور شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟