کشته شدن یک قاچاقچی در درگیری با پلیس سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۴۶۱ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس استان های سمنان و سیستان و بلوچستان کشف شد و در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

به گزارش رکنا، سردار سرتیپ دوم عبداله حسنی روز دوشنبه به رسانه ها ابراز داشت: با اشراف اطلاعاتی کامل و مناسب ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد از شرق کشور به دست آمد.

وی از انجام هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات و کشف محموله خبر داد و افزود: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی، ماموران خودروی حامل موادمخدر را در منطقه "دپکور" شهرستان "سیب سوران" مشاهده و دستور ایست صادر می کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که راننده و سرنشین خودرو با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می کنند تصریح کرد: در این درگیری یکی از سوداگران مرگ بر اثر شلیک دقیق پلیس به هلاکت رسید.

حسنی با اعلام این که قاچاقچی دیگر نیز در این درگیری مسلحانه زخمی شد خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سوداگران ۳۷۲ کیلوگرم تریاک و ۸۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲ قبضه سلاح کلاشینکف و تعداد قابل توجهی مهمات مربوط به آن خبر داد و از اقدام به هنگام، هوشیاری و هماهنگی بسیار مناسب صورت گرفته در این عملیات قدردانی کردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟