پلمب 11 واحد صنفی متخلف در سنندج

به گزارش رکنا، منصور مولانایی جانشین رئیس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج بر برخورد جدی با اصناف و ادارات متخلف تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته به ۱۹ واحد صنفی بخاطر عدم رعایت نکات بهداشتی و ورود افراد بدون ماسک اخطار داده شد.

پلمب واحدهای صنفی در سنندج

او با بیان اینکه روزانه ۹ اکیپ اقدام به بازرسی از واحد‌های صنفی سطح استان می‌کنند، افزود: هفته گذشته ۸۹ اکیپ فرمانداری همراه با ارگان‌های مسئول از بازار و اصناف بازرسی کرده و به واحد‌های صنفی متخلف تذکر دادند.

جانشین رئیس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج با اشاره به قرمز شدن وضعیت استان از لحاظ شیوع کرونا، اضافه کرد: پیش از این توجه مردم به استفاده از ماسک کمتر شده بود که در یکی ۲ روز اخیر، این وضعیت بهتر شده است.

مولانایی بر لزوم استفاده از ماسک توسط شهروندان تاکید کرد و یادآور شد: مردم از رستوران‌های مطمئن غذا تهیه کنند، ضمن اینکه واحد‌های صنفی و ادارات از ورود افراد بدون ماسک و ارائه خدمات به آن‌ها ممانعت کنند.

او به تعطیلی فعلی کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها اشاره کرد و گفت: قشر جوان به رعایت نکات بهداشتی اندکی بی‌توجه هستند که این وضعیت نگران‌کننده است و امیدواریم هشدار‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.

جانشین رئیس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج خواستار عدم برگزاری مراسم عروسی و عزا در شرایط کنونی شد و تاکید کرد: در صورت عدم رعایت مردم به توصیه‌های بهداشتی، مراکز درمانی با مشکل جدی مواجه خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟