کاهش 33 درصدی آمار تصادفات جرحی در فراهان

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید حسنی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان از کاهش 33 درصدی آمار تصادفات جرحی و ۳۵ درصدی مجروحان معابر برون شهری این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

دستگیری سوداگران مرگ در فراهان

سرهنگ حسنی با قدردانی از مردم فراهان در همکاری با پلیس افزود: از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش ۱۷ درصدی دستگیری معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر و ۱۰۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در سطح شهرستان فراهان بوده ایم.

او اضافه کرد: تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات شهروندان است و تلفن ۱۹۷ هم به عنوان بستری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه عملکرد کارکنان ناجا، آماده پاسخگویی است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان همچنین از افزایش ۸۹ درصدی کشفیات انواع سرقت و ۳۵ درصدی سارقان از ابتدای سال تاکنون در شهرستان خبر داد وگفت: با تلاش همکاران انتظامی در سطح شهرستان، از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات انواع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد افزایش و دستگیری سارقین در ۸ ماهه سال جاری ۳۵ درصد افزایش داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟