48 عنوان برنامه طی هفته ناجا در مهاباد اجرا می‌شود

سرهنگ سردار علیزاده سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد با اعلام اینکه 48 عنوان برنامه طی هفته ناجا در مهاباد اجرا می‌شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه فضای مجازی و کشفیات مواد مخدر، برپایی چادر خدمات پزشکی و تست قند و فشار خون، مشاوره پزشکی و برپایی میز خدمت در حاشیه آن است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شرایط مقابله با کرونا امکان برگزاری برخی از برنامه‌های سال‌های قبل را نمی‌دهد، افزود: تقدیر از سربازان نمونه، حضور در برنامه تلویزیونی و گفتگو با مردم، دیدار چهره به چهره روسای کلانتری‌ها با مردم و بازدید کارکنان از موزه مردم شناسی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد اضافه کرد: برنامه‌های امسال با شعار" با هم برای امنیت و سلامت "و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سرهنگ علیزاده بیان کرد: با توجه به تغییرات اجتماعی گسترده در عرصه‌های مختلف زندگی بشر و تاثیری که این تغییرات برحوزه امنیت عمومی دارد، همچنین ضرورت تلاش جمعی در پیشگیری از شیوع و غلبه بر ویروس منحوس کرونا موجب شد تا شعار " با هم برای امنیت و سلامت " را برای هفته ناجای امسال انتخاب شود.

او از نقش مهم مردم در تحقق اهداف نیروی انتظامی تاکید کرد: همچنین مشارکت عمومی مردم و تشکیل پلیس جامعه محور موجب افزایش نظم و انسجام اجتماعی، افزایش امنیت و مقبولیت اجتماعی پلیس و نیز برقراری روابط عاطفی میان پلیس و مردم خواهد شد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟