باند دزدان موتورسیکلت و تلفن همراه در کاشان متلاشی شد

به گزارش ارکنا،  سرهنگ حسین بساطی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته‌های گذشته شاهد سرقت‌هایی در سطح شهر کاشان بودیم که راکبان موتورسیلکت با تهدید سلاح سرد، اقدام به دزدی موتورسلکت و گوشی تلفن همراه می‌کردند.

وی افزود: با هماهنگی، هم‌افزایی و کارهای مطالعاتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان کاشان قرار گرفت و ماموران با اشراف اطلاعاتی و تجربه‌های مفیدی که در مبارز ه با دزدان به عنف داشتند، توانستند مجرمان را شناسایی و در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد: این سارقان غیربومی دارای سابقه زیاد سرقت به عنف و شرارت در یکی از شهرهای همجوار، پیش از هر گونه اقدام مجرمانه دیگر در بامداد روز شنبه با هدف تقویت احساس امنیت شهروندان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: این ۲ نفر دزد بین ۲۰ تا ۲۵ ساله که سابقه زیاد سرقت در دیگر شهرهای کشور نیز داشتند، به ۱۱ فقره سرقت‌های به عنف موتورسیکلت و تلفن همراه شهروندان کاشانی اعتراف کردند.

بساطی همچنین از شهروندان خواست در صورت وجود مطالبه‌ای در ارتباط با این پرونده به پلیس آگاهی کاشان مراجعه کنند.

وی در ادامه نیز از شناسایی و دستگیری یک باند ۲ نفره موتورسوار خبر داد که با توسل به زور گوشی تلفن همراه بانوان را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: این دزدان که از اتباع خارجی و دارای سابقه زیاد دزدی در سایر شهرها از جمله تهران بودند، با تلاش ماموران دستگیر شدند و بیشتر اموال دزدیدی کشف شد و در اختیار صاحبان آنها قرار گرفت.

وی به شهروندان توصیه کرد تا با توجه به هشدارهای پلیس، در مورد نگهداری اموال، اشیای گران‌قیمت و جواهرات اهتمام بیشتری داشته باشند.

بنابر اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، ۶ ماهه نخست سال‌جاری کشف دزدی ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟