سارق حرفه‌ای قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه دستگیر شد

به گزارش رکنا،  حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران تجسس کرمانشاه با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

براری افزود: متهم دستگیر شده پس از اعتراف به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت در سطح شهر کرمانشاه، برای صدور حکم لازم تحویل مراجعع قضائی شد.

کشف ۳/۵ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۳/۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در نقاط حاشیه‌ای شهر خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر از داخل یک دستگاه وانت پیکان بدست آمد.

او گفت : در این راستا ۲ نفر هم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۷ هزار نخ سیگار قاچاق در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۷ هزار نخ سیگار قاچاق با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهمن گله جاری گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده ثلاث باباجانی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تاکسی مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷ هزار نخ سیگار قاچاق را که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف کردند.

گله جاری از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟