دست‌بند‌ پلیس‌ بر دستان‌ شرور‌ مسلح کرمان

 به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان دراین باره گفت: رزمندگان یگان تکاوری ۱۱۳ راور از عبور یک کاروان مسلح موتوری حامل مواد مخدر در ارتفاعات گلچین از توابع بخش گلباف شهرستان کرمان باخبرشدند و با اجرای کمین، مسیرهای احتمالی آنان را مسدود کردند.

سردار «عبدالرضا ناظری» افزود: اشرار مسلح به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند و فرار را بر قرار ترجیح
 

دادند‌. وی با اشاره به توقیف دو دستگاه موتورسیکلت، ادامه داد: در این عملیات ضربتی و هماهنگ حلقه های قانون بر دستان یکی از اشرار مسلح گره خورد و ۱۰۱ کیلوگرم تریاک کشف شد. مقام ارشد انتظامی کرمان همچنین از کشف یک تن و ۳۴۰ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیسی خبرداد و خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی پلیس قلعه گنج با

تعقیب و مراقبت و رد زنی های دقیق در منطقه «شوره جازموریان»، ۶۸۳ کیلوگرم تریاک را که اشرار در زیر خاک پنهان کرده بودند کشف و یک متهم را نیز در این زمینه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر تکاوران یگان ۱۲۴ شهداد نیز با استقرار در محور های مد نظر، به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به اخطار پلیس از صحنه متواری شد که با سرعت عمل به موقع پلیس،راننده خودرو که راهی برای خود متصور نبود با به جا گذاشتن خودرو و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد. تکاوران پلیس در بازرسی از خودرو ۶۵۷ کیلو گرم تریاک کشف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟