اورژانس هوایی قم در آسمان ساوه به پرواز درآمد

به گزارش رکنا، فراهانی،سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: ششصد و هفتاد و هفتمین پرواز بالگرد اورژانس قم امروز بنا بر درخواست اورژانس ساوه انجام شد.
او در خصوص جزئیات عملیات افزود: آقایی حدودا ۴۰ ساله پلیس راهور شهرستان زرندیه دیروز حین انجام وظیفه در اثر تصادف دچار آسیب از ناحیه سر و خونریزی داخلی ودر نهایت کاهش سطح هوشیاری شده بود.
فراهانی ادامه داد: با وجود تلاش‌های کادر درمانی، بیمار بدحال بنابر تشخیص پزشکان معالج برای درمان ویژه و تخصصی باید درحداقل زمان وکمترین جابجایی به تهران منتقل می شد.
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم عنوان کرد: پس از درخواست بالگرد از قم، درساعت ۱۲:۲۰ مصدوم از ساوه به سمت تهران پرواز کرد و در حال حاضر این مامور وظیفه شناس در یکی ازبیمارستان‌های ناجای تهران بستری شده است.
فراهانی در ادامه اظهار کرد:طی روز‌های گذشته بنا به درخواست اورژانس هوایی کشور، آموزش‌های لازم از سوی کارشناسان آموزش اورژانس قم به پرسنل درون سازمانی (اورژانس) وبیرون سازمانی (پلیس وآتش نشانی وهلال احمر و...) داده شده بود که دراین ماموریت به خوبی اثرات مثبت آموزش‌ها درخصوص تحویل بیماربه بالگرد اورژانس نمایان بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟