300 معتاد متجاهر در البرز جمع‌آوری شدند

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان  اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی تفرجگاه‌ها، اماکن عمومی و مناطق آلوده استان، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر طی ۲۴ ساعت گذاشته با به‌کارگیری امکانات و توان رده‌های تخصصی در سطح استان به‌ویژه در شهرهای کرج و فردیس به اجرا درآمد.

وی با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر بیان کرد: طی سال جاری بیش از ۱۵۰ طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در مناطق مختلف استان البرز به اجرا درآمده است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا شهروندان با خیالی آسوده به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های پاک‌سازی همواره رضایتمندی مردم را در پی داشته و در اجرای تحقق مطالبات مردمی با انجام اقدامات دقیق پلیسی، همکاری تنگاتنگ معتمدین محلی و با هماهنگی دستگاه قضا و سایر نهادهای اجرایی تاکنون بیش از ۶ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده است.

محمدیان متذکر شد: در حال حاضر ۱۰۰ کمپ مرکز ترک اعتیاد، دو مرکز سی‌تی (مراکز اقامت کوتاه‌مدت معتادان) و مراکز کاهش آسیب‌های اجتماعی با اداره‌کل بهزیستی استان البرز برای درمان معتادان همکاری دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟