دستگیری جاعل گواهینامه و مدرک دولتی در ابهر

به گزارش رکنا، محمد مهدیخانی امروز  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه جعل اسناد دولتی و صدور گواهینامه‌های تحصیلی فعالیت می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: در تحقیقات پلیسی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد شخصی غیر بومی در یک واحد صنفی خدمات کامپیوتری در شهرستان اقدام به جعل اسناد دولتی و صدور گواهینامه‌های تحصیلی می‌کند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی و کسب دستور مقام قضایی، از واحد صنفی فوق بازدید کرد که کیس رایانه متهم حاوی تصاویر اوراق و امهار ادارات دولتی و خصوصی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: متهم که فردی سابقه‌دار است در بازجویی‌های به عمل آمده به جعل مدارک شناسایی و هویتی اعتراف و هدف و انگیزه خود را کسب درآمد اعلام کرد.

وی با اشاره به رصد جدی پلیس در زمینه تخلفات این چنینی گفت: گاها عدم توجه به مدارک تحصیلی در برخی از اماکن زمینه سوء استفاده برخی از افراد شیاد و فرصت‌طلب را برای تهیه مدارک جعلی و یا دریافت این مدارک ترغیب می‌کند که پلیس با این گونه افراد به شدت برخورد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟