کشف 32 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در اراک

به گزارش رکنا،   سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در بازدید از دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در اراک گفت: مأموران پلیس آگاهی استان مرکزی در تحقیقاتی از دپوی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در یکی از شرکت‌های صنعتی شهرستان اراک مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پس از شناسایی این شرکت صنعتی و با هماهنگی مرجع قضائی، در بازدید از این محل موفق به کشف تعداد 31 دستگاه ماینر قاچاق، فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی 5 میلیارد و 515 میلیون ریالی دستگاه‌های کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
مفخمی شهرستانی از شهروندان خواست تا به منظور کمک روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه‌ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اینگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟