دستگیری شکارچیان پرندگان در فاروج

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی فاروج گفت: ۲ شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار پرندگان در منطقه اسفجیر این شهرستان کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ یدالله نوروزی افزود: در بازرسی از متهمان آلات و ادوات شکار و لاشه سه طوقه کبوتر، ۲ قطعه بلدرچین، یک قطعه باقرقره، یک قطعه دلیجه و هشت گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در همین رابطه یک دستگاه پراید وانت و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به توقفگاه منتقل شد.

۱۶ دزد و مالخر در دام پلیس خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۱۶ دزد و مالخر با ۷۷ فقره سرقت در استان دستگیر شدند.

سردار علیرضا مظاهری گفت: ماموران پلیس با رصد لحظه ای فعالیت سارقان سابقه دار و بررسی دقیق محل های وقوع سرقت، موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و در چند عملیات غافلگیرانه و پی در پی آنان را به دام انداختند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۷۷ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

دستبند پلیس بجنورد بر دستان سوداگر مرگ

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان، ماموران گشت کلانتری به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و پس از بازرسی از آن چند بسته مواد مخدر از نوع شیره تریاک به وزن ۱۲ گرم را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد گل‌محمدزاده افزود: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر و به همراه خودرو و مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شد.

کشف ۵ کیلوگرم هروئین در خراسان رضوی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۵ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی با پلیس خراسان رضوی در شهرستان رشتخوار خبر داد.

سرهنگ محمد قدرتی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک موفق به دستگیری چهار قاچاقچی مرد شدند که با بلعیدن این مواد مخدر قصد انتقال آن را داشتند.

وی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو پراید قاچاقچیان نیز توقیف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟