کشف 18 تن مواد مخدر در 3 سال اخیر در همدان

به گزارش رکنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده سابق انتظامی استان همدان با اشاره به دوره مسئولیت خود در استان همدان، گفت:۱۸ تن مواد مخدر در سه سال اخیر کشف و ضبط و بیش از 33 هزار قاچاقچی تهیه و توزیع کننده مواد افیونی دستگیر شد.

او افزود: در مدت مسوولیت در همدان، ارتقای بنیه اعتقادی و روحیه فرهنگ و شهادت در اولویت بوده و بر این اساس در همه شهرستان‌های همدان یادواره شهید برگزار شد.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان اضافه کرد: دلجویی از خانواده ایثارگران و جانبازان و توزیع بیش از 600  بسته معیشتی در سه مرحله طرح مومنانه از دیگر اقدام‌های اجرا شده است.

کامرانی صالح گفت: ارتقای توان رزمی، دفاعی، آمادگی و آموزشی به صورت ویژه در دستور انتظامی همدان بود و بین ناجا و سپاه رزمایش‌های خوبی انجام شد.

برخورد پلیس با اراذل و اوباش همدان

او بیان کرد: پلیس در برخورد با اراذل و اوباش، مدیریت اطلاعاتی و انتظامی و شناسایی و به هلاکت رساندن قاتل حجت الاسلام قاسمی سریع و خوب عمل کرد.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان ادامه داد: تلاش موثر در زمینه مدیریت ناآرامی‌های سال ۹۶، جلوگیری از بروز خسارت مالی به مردم در جریان سهمیه بندی بنزین در سال ۹۸، مدیریت زندان در جریان شیوع کرونا و حضور شورای تامین در محل از دیگر کارنامه‌های موفق انتظامی همدان و شورای تامین است.

کامرانی صالح افزود:ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام انتظامی، ساخت ساختمان کلینیک در پنج طبقه، ساخت چندین کلانتری و پاسگاه ، راه اندازی آشپزخانه نیمه صنعتی و خبازخانه و تعیین تکلیف ۲۲۲ واحد از دیگر برنامه های اجرا شده است.

او اضافه کرد: ۹۹ درصد جرایم خشن کشف شده است و جرایم مسلحانه‌ای نداشتیم همچنین در حوزه سوانح برون شهری ۱۸ درصد و درون شهری ۳۳ درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان ساماندهی پنج هزار نگهبان محله و افزایش ۱۷ درصدی کشفیات قاچاق را از دیگر خدمات دانست و افزود: استان همدان جزو سه استان برتر از نظر برقراری امنیت بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟