کشف محموله تریاک در بوشهر

به گزراش رکنا، سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند اعضای یک باند را که به صورت حرفه‌ای و عمده در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند شناسایی کنند.

او ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند، قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در استان‌های جنوبی جا به جا کنند که بر همین اساس، با همکاری ماموران پلیس مواد مخدر استان فارس در عملیاتی هماهنگ، یک دستگاه خودروی سواری در جاده شهرستان لامرد متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۵۴ کیلوگرم تریاک کشف شد و دو متهم دستگیر شدند.

104 کیلوگرم تریاک در دو عملیات کشف شد

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان اعلام کرد: پس از آن که مشخص شد اعضای یک باند در حال انتقال یک محموله موادمخدربه استان بوشهر هستند، ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه، یک دستگاه خودرو سواری زانتیا را شناسایی کردند که سرنشینان آن قصد داشتند محموله مواد مخدر را به سایر اعضای باند در گناوه تحویل دهند.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: راننده زانتیا به اخطار پلیس توجهی نکرد و به مسیر خود ادامه داد تا اینکه پس از یک تعقیب و گریز در یکی از جاده‌های شهرستان گناوه توقیف شد.

او بیان کرد: در بازرسی از خودروی زانتیا ۵۰ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود، کشف و یک متهم نیز دستگیر شد. همچنین تلاش برای دستگیری سایر متهمان متواری در دستور کار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟