انجام 12 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز طی یک شبانه روز

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در این کلانشهر گفت: ساعت ۱۰ و ۱۳ دقیقه دیروز، حریق خودروی قلتک که بار تریلر اف اچ بود در پلیس راه قدیم جاده اندیمشک اطلاع رسانی شد.

او علت حریق را اتصال برق باتری خودروی قلتک عنوان کرد و افزود: حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد و به خودرو‌ها آسیب جدی وارد نشد و فقط باتری خودرو قلتک دچار آسیب دیدگی شد.

قنبری در ادامه به مهار آتش سوزی واحد مسکونی در مجتمعی در منطقه سپیدار خیابان ۳۶ ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و اظهار داشت: حریق نیزار درکوی عابدی انتهای خیابان اول ساعت ۱۴ و ۱۱ دقیقه و سه راه خرمشهر روبروی بلوار قدس ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه افتادن شی کند سوز بر روی کارتن‌های بار تریلر در مسیر اکباتان جنب پل ششم ساعت ۱۵ و ۲۷ دقیقه منجر به حریق شده بود که با سرعت عمل آتش نشانان شعله‌های حریق مهار و از بروز خسارت جلوگیری شد.

آتش سوزی خودرو سمند در اهواز

او بیان کرد: همچنین حریق خودروی سمند در حال حرکت در فلکه پاداد بین خیابان ۱۱ و ۱۲ دقیقه به علت اتصال سیم کشی برق موتور خودرو آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و استفاده از یک رشته لوله آبرسان زبانه‌های حریق را مهار کردند.

قنبری در ادامه به واژگونی خودروی پراید به علت توانایی نداشتن راننده در کنترل خودرو در حد فاصل منازل صنایع به سمت ۳۰۰ دستگاه ساعت ۱۸ و ۳۷ دقیقه اشاره و تصریح کرد: این حادثه آسیب و تلفات جانی نداشت و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم ترافیکی در مسیر، بازگرداندن خودرو به حالت اولیه و انتقال به حاشیه امن مسیر از بروز حوادث احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند.

او در پایان به عملیات نجات محبوسین در اماکن با تلاش آتش نشانان در مناطق زیباشهر، امانیه خیابان سقراط غربی، شهرک دانشگاه، آریاشهر و نجات ۸ شهروند در این عملیات‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان با اطلاع از حادثه نشت آب از واحد طبقه بالا به مغازه طبقه پایین در منطقه گلستان خیابان اسفند نبش خرداد ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه بدون اتلاف وقت خود را به محل رساندند و با ایمن سازی محل و رفع نشتی آب از بروز حادثه جلوگیری بعمل آوردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟