کشف 60 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در تهران

به گزارش رکنا،  سروان" میلاد اسدی"  گفت: معاون حقوقی تلفن منطقه لتیان به کلانتری مراجعه و از سرقت‌های متعدد تجهیزات مخابراتی در محدوده لتیان و قطع شدن مکرر تلفن شهروندان در نیمه های شب اعلام شکایت کرد و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان در ساعات بامدادی بین 3تا 5 صبح سرقت‌ها را انجام داده اند، گفت: گشت زنی های انتظامی افزایش تا اینکه تیم گشت انتظامی کلانتری هنگام انجام ماموریت به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ فاقد پلاک در نزدیکی محل تاسیسات مخابرات مشکوک شدند.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری موفق شدند متهم را هنگام سرقت در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند، ادامه داد: متهم 45 ساله برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال و در بررسی های اولیه مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش تر به جرم سرقت از اماکن و تاسیسات دولتی روانه زندان شده است.
سروان اسدی افزود: متهم در کلانتری به 60 فقره سرقت دستگاه تجهیزات فلزی مخابراتی اعتراف و اظهار داشت که اموال مسروقه را به ضایعاتی فروخته است.
کلانتر محله لتیان ابراز داشت: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟