کشف 11 دستگاه خودروی احتکار شده در کاشان

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "کاشان" با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی بعمل آمد که در نتیجه ۱۱ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر در ادامه خاطر نشان کرد: ۳ دستگاه پراید، ۲ پژو پارس، یک پراید وانت، ۲ پژو ۴۰۵، یک پژو آریسان، یک تیبا و یک پژو ۲۰۷ که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف و پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

دستگیری 2 احتکار کننده خودرو در کاشان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودرو‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمد رضا هاشمی فر در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟