کشف یک دستگاه گنج‌یاب از 3 سارق تحت تعقیب در سامان

به گزارش رکنا ، عبدالرضا قاضی‌زاده  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو و موتورسیکلت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، کیار، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند 9 سارق را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 15 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت و کش‌روی اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

قاضی‌زاده اضافه کرد: در پی وصول خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه گنج یاب توسط سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان سامان، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش زاینده‌رود قرار گرفت که طی تحقیقات فنی پلیس و اطمینان از صحت خبر، سه متهم در این راستا شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: این سه متهم شناسائی شده با هماهنگی مراجع قضایی، در دو عملیات جداگانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنها دستگاه گنج‌یاب مورد نظر کشف و در بازجوئی فنی پلیس مشخص شد که این افراد در رابطه با سرقت یک دستگاه گنج یاب و 4 کیلوگرم طلا در یکی از استان‌های همجوار تحت تعقیب هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟