دستگیری 3 متخلف زیست محیطی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در یک عملیات موفق به دستگیری سه متخلف زیست‌محیطی و کشف و ضبط سه قبضه اسلحه شکاری و جنگی شدند.

به گزارش  رکنا،  "مهرداد فتحی بیرانوند" روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت اداره کل محیط زیست لرستان در حین گشت و کنترل در ارتفاعات اطراف خرم آباد، به سه نفر متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از تعقیب و گریز چند ساعته این متخلفین که علیرغم هشدارهای نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اقدام به درگیری و تیراندازی به سوی مأموران کردند.

وی اظهار داشت: یگان محیط زیست با شناسایی این افراد سه قبضه اسلحه جنگی و شکاری به همراه تعدادی فشنگ و ادوات شکار از آنها کشف و ضبط کردند.

فتحی بیرانوند ادامه داد: پرونده این متخلفین زیست محیطی پس از تنظیم صورتجلسه تخلف به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رأی قطعی زیر نظر اداره کل محیط زیست لرستان به صورت امانی باقی ماند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۳۷۱ متخلف زیست محیطی نیمه نخست امسال در استان شناسایی و دستگیر شدند.

مهرداد فتحی بیرانوند بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۲۵ پرونده تخلف زیست محیطی در استان تشکیل شده که از این تعداد ۳۲۲ فقره مختومه شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟