کشف داروی قاچاق در ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالا‌های سلامت محور و در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه دارو‌های قاچاق توسط یک واحد صنفی غیر مجاز، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام افزود: با انجام اقدامات پلیسی، رصد اخبار و اطلاعات بدست آمده این واحد صنفی متخلف عرضه کننده دارو‌های قاچاق در یکی از محله‌های شهر ایلام شناسائی شد.

کشف محموله دارو غیرمجاز در ایلام

او ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این واحد غیر مجاز تعداد ۲ هزار و ۴۷۶ حبه انواع قرص‌های خارجی و ۵ کیلوگرم پودر‌های مکمل دارویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله جرائم علیه سلامت جامعه می‌باشد، بیان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و جهت مطالبه به حق مردمی تحویل مراجع قضائی شد.

او با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی، امنیت وسلامت اقتصاد جامعه است، اظهار کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی‌تر بوده و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟