کشف 20 کیلو مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس پایتخت و اصفهان

به گزارش  رکنا ، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران است اقدام به تهیه مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور کرده و قصد انتقال آن به شهر تهران را دارد.
سرهنگ حسنوند اضافه کرد :با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدراصفهان مخفیگاه متهم در شهر اصفهان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی شمارش معکوس برای دستگیری وی از سرگرفته شد.
وی در ادامه اعلام کرد :با تجمیع اطلاعات بدست آمده در نهایت روز گذشته تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری پلیس اصفهان با استفاده از شگرد های پلیسی موفق به دستگیری متهم شدند.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم 20 کیلوگرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟