2 رکورد کرونا در یک روز در کرمانشاه/ 555 بیماردر مراکز درمانی بستری هستند

به گزارش رکنا، مهدی محمدی امروز  در کرمانشاه از دو رکورد جدید در آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۴۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵ هزار و ۱۰۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۶ هزار و ۶۵۵ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون ۵۵۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که بالاترین تعداد تاکنون است.

وی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر بوده که از این تعداد سه مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

محمدی ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته در شهرستان های اسلام آباد غرب، سنقرو کلیایی، جوانرود و قصرشیرین هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۹۳ نفر رسید.

محمدی اضافه کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۴ هزار و ۲۰۶ نفر بستری و ۱۲ هزار و ۹۶۵ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که بالاترین تعداد تاکنون بوده و ۱۲۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 615237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟