کشف 30 تن کابل برق و سیم ترانس در خمینی شهر

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان "خمینی شهر" مطلع شدند مقدار زیادی کابل برق هوایی و سیم ترانس برق مسروقه در انباری نگهداری می‌شود که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: پس از انجام یک سری تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و یک گروه از ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۳۰ تن کابل برق هوایی و زمینی و سیم‌های ترانس برق مسروقه کشف کردند.

دستگیری 2 مالخر در خمینی شهر

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالکان انبار مالخران سیم و کابل‌های برق مسروقه بودند، بیان داشت: در ارتباط با این پرونده ۲ مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی فر بیان داشت: افراد دستگیر شده به خرید سیم و کابل برق از سارقان اعتراف کردند و ارزش اموال کشف شده در انبار مذکور نیز توسط کارشناسان مربوطه ۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: اگر موارد مشکوکی مانند شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و بیرون شهری دیده شد سریعا با ۱۱۰ تماس گرفته شود و در صورت امکان پلاک خودرو او را یادداشت کنید و اگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل می‌کند یا در انباری سیم دپو می‌شود با پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟