یازدهمین مرحله از طرح ظفر در شهرستان خمین اجرا شد/73 نفر دستگیر شدند

به گزارش رکنا،  بهزاد فکوری ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای عملیاتی پلیس شهرستان در اجرای یازدهمین مرحله از طرح ظفر در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ظفر از سال گذشته با احصاء کارشناسی پلیس و با توجه به نوع مطالبات شهروندان در حوزه مأموریت‌های ناجا به صورت مرحله‌ای در شهرستان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که در تداوم این رویکرد عملیاتی، یازدهمین طرح ظفر در خمین برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از اجرای طرح که به مدت ۴ روز در ۷ منطقه از این شهرستان و با بهره‌گیری از توان تجهیزاتی شهرستان عملیاتی شد، اضافه کرد: برخورد با سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر، قاچاقچیان کالا، تخلفات راهور، پیگیری برگه‌های جلب و دستگیری مشمولان غائب و دیگر جرائم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به تشدید طرح‌های ترافیکی در این بازه زمانی ادامه داد: بخشی دیگر از اقدامات پلیس در اجرای این مرحله از اجرای طرح ظفر، توقیف ۲۷ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و اعمال قانون ۹۷۵ دستگاه وسیله نقلیه بوده است.

فکوری تصریح کرد: دستگیری ۱۴ نفر سارق و ۱۹ نفر به دلیل ارتکاب جرائم مرتبط با مواد مخدر نیز بخشی از اقدامات پلیس شهرستان خمین در اجرای این طرح بود که طی این عملیات‌ها حدود ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی و ۲۱ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲ نفر نیز طی اجرای طرح به دلیل داشتن برگه جلب و ۲۸ نفر دیگر به دلیل ارتکاب دیگر جرائم دستگیر شدند و تمامی دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با قدردانی از همراهی خوب شهروندان در اجرای طرح‌های ظفر و دیگر طرح‌های امنیت بخش پلیس گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان است و همچنین عموم مردم از طریق تلفن ۱۹۷ می‌توانند نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و پیام‌های قدردانی خود از نوع عملکرد پلیس را به مسئولان انتظامی منعکس کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟